Alla inlägg under augusti 2006

Av Ann Östman - 23 augusti 2006 21:47

Det har varit en lång och intensiv dag IGEN men också vansinnigt rolig.Fm i Gävle, där jag ordnade med en uppsjö praktiska saker inför mitt nya jobb som konsulent på Bibliotek Gävleborg.Hann också med en sväng på min favoritbutik Alternativboden Lyktan innan jag precis hann med bussen hem till Sandviken igen.For snabbt in på mitt nuvarande jobb, kollade posthögen, pratade med kollegor, for snabbt ut igen och bokade en lokal inför kommande öppna partimöte (v) om kulturen i Sandviken...Vi vill skapa ett Kulturhus av Folkbibliotek, Konsthall och Kulturskola i samverkan.Snabb visit på Café V för senaste nytt-tack för god fika!sen äntligen hem för att fixa med artikel och även hinna äta en bit:-)Har fixat till rätt statistikmätare till en jobb-blogg, men nu får det vara nog för idag,godnatt!!PS Bilden en önskedröm för en utmattad bibliotekarie?

Ovido - Quiz & Flashcards