Alla inlägg under juni 2006

Av Ann Östman - 23 juni 2006 10:51

Får man tycka illa om midsommar?Jag gör det i alla fall. För mig finns det ingen helg som är så ångestladdad som denna.Mitt bästa firande var det år då vi påbörjade en resa till Prag via buss.det passade mig alldeles utmärkt att titta ut genom bussfönstret och inte alls behöva engagera mig i vad som hände utanför...

Av Ann Östman - 6 juni 2006 12:51

Fira nationaldag känns inte aktuellt.Tänker hellre på den trevliga middag vi var på igår med smaskig tacopaj, studsmattehoppande och kubbspel.Ikväll träffas vi i bokcirkeln för att planera vår resa till Riga i augusti...

Av Ann Östman - 4 juni 2006 19:32

Klockan på dig min kära laptop visar nu 19:34.Jag har tillbringat en god del av Pingstdagen framför dig, och JA det får mig att må så bra:-)Kvällen kommer att avrundas med ett avsnitt av Nip/Tuck, hoppas det inte blir för många blodiga närbilder...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards